Ігрові ситуації – один з методів формування предметних компетенцій учнів початкових класів

Ігри  на  уроках  і  в  позаурочний  час – засіб  підвищення  якості  знань, формування особистості дитини.

Уміє вчити той, 
хто вчить цікаво
А.Ейнштейн
Вважаю, що гра для дитини ,особливо в молодшому шкільному віці, виконує безліч функцій:


- розвиває пізнавальні здібності,кмітливість,уяву;

-активізує інтерес та увагу дітей;

-збагачується дослідницька діяльність;

- опановує навички і звички культурної поведінки;
- підвищує працездатність на уроці;
-сприяє фізичному розвитку дітей.
Працюючи над проблемою, я намагаюся використовувати інноваційні  підходи. Систематично проводжу уроки з використанням ігрових інтерактивних методів навчання – навчаючі ігри.


Ігрові форми роботи на уроці – це найоптимальніший шлях до розвитку особистості молодшого школяра шляхом формування різного роду компетентностей.  

Як класний керівник добираю ігри,які б були цікаві та зрозумілі, а головне, щоб гра несла задоволення. Скрізь, де є гра, панує здоров’я, радість дитячого життя. 
  Гра – творчість, гра – це праця.