Ігри
на уроках і
в позаурочний час – засіб
підвищення якості знань, формування особистості дитини.
Уміє вчити той,
хто вчить цікаво
А.Ейнштейн
Вважаю, що гра для дитини ,особливо в молодшому шкільному віці, виконує безліч функцій:
- розвиває пізнавальні здібності,кмітливість,уяву;
-активізує інтерес та увагу дітей;
-збагачується дослідницька діяльність;
- опановує навички і звички культурної поведінки;
- підвищує працездатність на уроці;
-сприяє фізичному розвитку дітей.
Працюючи над проблемою,
я намагаюся використовувати інноваційні підходи. Систематично проводжу уроки з
використанням ігрових інтерактивних методів навчання – навчаючі ігри.
Ігрові форми роботи на
уроці – це найоптимальніший шлях до розвитку особистості молодшого школяра
шляхом формування різного роду компетентностей.
Як класний керівник
добираю ігри,які б були цікаві та зрозумілі, а головне, щоб гра несла
задоволення. Скрізь, де є гра, панує здоров’я,
радість дитячого життя.
Гра – творчість, гра – це праця.