Тема . Дроби. Чисельник і
знаменник дробу. Порівняння дробів.
Ключові
компетентності (загально пізнавальні
цілі)
-
ознайомити учнів з дробами , вчити
записувати дроби,читати їх ,порівнювати;
-розвивати
логічне мислення , уміння аналізувати;
-виховувати
самостійність у роботі ,бажання доводити розпочату справу до її завершення .
Предметні
компетентності ( конкретизовані навчальні цілі ,очікувані результати ) :
Початковий рівень :
-знає , як утворюється дріб ;
-знає
і називає дробові числа ;
-знає
, що таке знаменник і чисельник дробу ,
Середній рівень :
-порівнює
дроби з однаковими знаменниками ,
-записує
і читає дроби ;
-записує дроби в порядку зростання і спадання .
Достатній рівень :
-розв’язує задачі на знаходження частини
від числа і числа за його частиною ;
-будує
відрізок і зображає на ньому дріб ;
Високий рівень :
-складає план
розв’
язування задачі;
-перевіряє правильність
розташування дробів у порядку зростання і спадання .
Навчально-методичне
забезпечення: набір фігур поділені на рівні частини
, зошити, підручники.
План уроку:
1.Усне розв’
язування прикладів з метою
оголошення теми
уроку
(
Додаток 1 ).
2.Ознайомлення учнів з
поняттями «дріб» ,«чисельник»,«знаменник»
(Додаток 2).
3.Виділення
дробів з ряду чисел .Записування дробів .(Додаток3).
4.Читання
дробів .(Додаток 4 ).
5.Розв’язування
завдань на порівняння дробів .(Додаток 5 ).
6.Креслення відрізка і позначення на ньому
дробу .(Додаток 6).
7.Розташування
дробів у порядку зростання і спадання .(Додаток 7).
8.Взаємоперевірка
правильності розташування дробів у
порядку зростання і спадання .
9.Розв’язування задач на знаходження дробу від числа і числа за
його дробом (Додаток 8).
10.Складання плану розв’язування задачі .(Додаток 9).
11.Взаємоперевірка складеного плану задачі .
12.Підведення підсумків уроку і повідомлення учням
домашнього завдання .
Додаток 1
-Усно
розв'яжіть приклади .
-Розшифруйте слово .
-Назвіть тему уроку .
48
: 8=
7*3
=
1000
-981 =
200:100=
123-112=
И
|
Б
|
Д
|
О
|
Р
|
11
|
2
|
6
|
19
|
21
|
Додаток2
Картка
1.
Розгляньте
малюнок .
Картка 2
Виберіть
у якому рядку записані дробові числа .
А
Б
4 , 7 , 65 ,91
В
Додаток
3.
Записати
цифрами дроби :
Одна
восьма , дві п’ятих ,три шостих
,дві четвертих , сім десятих три сьомих .
Як за допомогою цифр записати дріб «шість сімнадцятих»?
А
Б
В
Додаток 4
Прочитай дроби:
1,2
Додаток 5
Виконайте тестове завдання :
1.У якому рядку
дроби порівняно правильно ?
А
Б
В
2.Який знак потрібно поставити у квадратик ?
3
А>
Б<
В=
3.Обери
рядок , у якому дроби мають рівні знаменники ?
А
Б
В
Додаток
6.
Накресліть відрізок
,довжина якого 8 см і покажіть дужкою три четвертих цього відрізка .
Додаток
7.
Розташуйте дроби в порядку зростання.
А 2
Б4 В7 Г1
1
|
2
|
3
|
4
|
|
|
|
|
Розташуйте дроби у
порядку спадання .
А
2 Б5 В1 Г8
1
|
2
|
3
|
4
|
|
|
|
|
Додаток
8 .
Розв’яжіть задачі на знаходження числа за його дробом і дробу від числа .
1.У картинній галереї на одній стіні висить 8 картин ,що становить чверть всіх картин
.Скільки всього картин у картинній галереї ?
2.Фермер
зібрав 504 кг капусти
. 8/9 усієї маси
становила білокачанна капуста .Скільки кілограмів білокачанної капусти
зібрав фермер ?
Додаток
9.
Прочитайте задачу .
У
магазин привезли 2т 4ц крупів .Третину крупів придбав ресторан , а решту
–розфасували в пакети ,по 4кг у кожний .Скільки вийшло пакетів з
крупами ?
Запиши план розв’язування
задачі , не розв’язуючи її .