неділя, 17 листопада 2013 р.

Конспект уроку з математики 4 клас


Тема . Дроби. Чисельник і знаменник дробу. Порівняння дробів.
Ключові компетентності  (загально пізнавальні цілі)
- ознайомити  учнів з дробами , вчити записувати дроби,читати їх ,порівнювати;
-розвивати логічне мислення , уміння аналізувати;
-виховувати самостійність у роботі ,бажання доводити розпочату справу до її завершення .
Предметні компетентності ( конкретизовані навчальні цілі ,очікувані результати ) :
Початковий рівень :
-знає  , як утворюється дріб ;
-знає і називає дробові числа ;
-знає , що таке знаменник і чисельник дробу ,
Середній рівень :
-порівнює дроби з однаковими знаменниками ,
-записує і читає дроби ;
-записує  дроби в порядку зростання і спадання .
Достатній рівень :
-розвязує задачі на знаходження частини від числа і числа за його частиною ;
-будує відрізок і зображає на ньому дріб ;
Високий рівень :
-складає  план  розв язування  задачі;
-перевіряє  правильність  розташування  дробів  у  порядку  зростання  і  спадання .
Навчально-методичне забезпечення: набір фігур поділені на рівні частини , зошити, підручники.


План  уроку:
1.Усне  розв язування  прикладів     з метою  оголошення   теми  уроку
( Додаток 1 ).
2.Ознайомлення  учнів з  поняттями  «дріб» ,«чисельник»,«знаменник» (Додаток  2).
3.Виділення дробів з ряду чисел .Записування дробів .(Додаток3).
4.Читання дробів .(Додаток 4 ).
5.Розв’язування завдань на порівняння дробів .(Додаток 5 ).
 6.Креслення відрізка і позначення на ньому дробу .(Додаток 6).
7.Розташування дробів у порядку зростання і спадання .(Додаток 7).
8.Взаємоперевірка правильності  розташування дробів у порядку зростання і спадання .
9.Розв’язування задач на знаходження дробу від числа і числа за його дробом (Додаток  8).

10.Складання плану розв’язування задачі .(Додаток 9).

11.Взаємоперевірка складеного плану задачі .
12.Підведення підсумків уроку і повідомлення учням домашнього завдання .

Додаток 1
-Усно розв'яжіть  приклади .
-Розшифруйте слово .
-Назвіть тему уроку .
48 : 8=
7*3 =
1000 -981 =
200:100=
123-112=
И
Б
Д
О
Р
11
2
6
19
21


Додаток2
Картка 1.
Розгляньте малюнок .
Запишіть у вигляді дробу, яку частину замальовано

                                         

Картка  2
Виберіть у якому рядку записані дробові числа .
А
Б 4 , 7 , 65 ,91
В


Додаток 3.
Записати цифрами дроби :
Одна восьма , дві п’ятих ,три шостих ,дві четвертих , сім десятих три сьомих .
Як за допомогою цифр записати дріб «шість сімнадцятих»?
А
Б
В

Додаток 4
Прочитай дроби:
1,2

Додаток 5
Виконайте тестове завдання :
1.У якому рядку  дроби порівняно правильно  ?
А
Б
В
2.Який знак потрібно поставити у квадратик ?
3
А>
Б<
В=
3.Обери рядок , у якому дроби мають рівні знаменники ?
А
Б
В

Додаток 6.
Накресліть відрізок ,довжина якого 8 см і покажіть дужкою три четвертих цього відрізка .
Додаток 7.
 Розташуйте дроби в порядку зростання.
А  2          Б4          В7       Г1
1
2
3
4




   
Розташуйте дроби у порядку спадання .
А 2           Б5         В1        Г8
1
2
3
4





Додаток 8 .
 Розв’яжіть задачі на знаходження  числа за його дробом і дробу  від числа .
1.У картинній галереї на одній стіні висить 8   картин ,що становить чверть всіх картин .Скільки всього картин у картинній галереї ?
2.Фермер  зібрав    504 кг капусти . 8/9 усієї     маси становила білокачанна капуста .Скільки кілограмів білокачанної  капусти  зібрав фермер  ?
Додаток 9.
Прочитайте задачу .
У магазин привезли 2т 4ц крупів .Третину крупів придбав ресторан , а решту –розфасували  в пакети  ,по 4кг у кожний .Скільки вийшло пакетів з крупами ?
Запиши план розв’язування задачі , не розв’язуючи її .