Тема. Нумерація чисел 21
-100.
Мета оцінювання:
Встановити відповідність навчальних досягнень учнів 2 класу з математики по
темі : « Нумерація чисел 21- 100» .
Програмові вимоги щодо рівня загальноосвітньої
підготовки учнів
№
п/п
|
Розділ
програми
|
Опис вимог
(конкретизовані
навчальні цілі)
|
Когнітивний
рівень
|
Номер
відповідного завдання
|
1.
|
Нумерація чисел
Числа 1 – 100
|
- записує двоцифрові числа;
- розуміє поняття розряд ,
одиниці першого і другого розряду ;
-порівнює числа у межах 100 .
|
початковий
|
Завдання 1
Завдання 2
Завдання 3
|
2
|
Дії над числами
Додавання і віднімання чисел у межах 100.
|
-обчислює приклади на додавання і відмання чисел
,пов’язані з нумерацією (51-1,56+1,40-1,30+1,56-50,50+6);
-обчислює приклади на додавання і віднімання
розрядних чисел (20+30),(70-40);
-розуміє взаємозв’язок між компонентами і
результатом дії додавання (віднімання )
|
середній
достатній
високий
|
Завдання 4
Завдання 11
Завдання 5
|
3
|
Числові та буквенні
Вирази
|
- знає правила про
порядок виконання дій у виразах без дужок і з
дужками;
- вміє знаходити значення буквенного виразу на
одну дію за заданим значенням змінної
|
початковий
середній
|
Завдання 6
Завдання 12
|
4
|
Рівність.
Нерівність .
|
- порівнює числові вирази і результати порівняння
записує у вигляді рівності або нерівності
|
середній
|
Завдання 7
|
5
|
Задачі
|
- розв’язує
задачі на знаходження невідомого зменшуваного, невідомого від’ємника ;
- розв’язує задачі на знаходження третього
доданка;
- записує розв’язання задачі виразом;
- складає задачі за таблицями;
|
достатній
достатній
високий
високий
|
Завдання 8
Завдання 13
Завдання 9
Завдання 14
|
6
|
Величини та одиниці величини
|
- вміє перетворювати менші одиниці довжини в
більші і навпаки;
|
достатній
|
Завдання 10
|
7
|
Геометричні фігури
|
- розпізнає геометричні фігури;
- знаходить периметр чотирикутника.
|
високий
достатній
|
Завдання 15
Завдання 16
|
Структура тексту і формати текстових завдань
контрольної роботи з математики.
1. Робота
проводиться в письмовій формі. Кожен учень отримує індивідуальний бланк із
завданнями.
2. Тестування
триває 40 хв., з них – 5 хвилин – організація класу, інструктаж учнів; 35
хвилин – виконання тестових завдань.
3. Робота
містить такі формати тестових завдань:
-
завдання з вибором
однієї правильної відповіді (завдання 1-10);
-
завдання відкритої
форми з короткою відповіддю (завдання 11, 12);
-
завдання відкритої
форми з розгорнутою відповіддю(завдання 13 - 16).
Як оцінити роботу
1.За правильне
виконання завдань 1-10 та завдання 12,16 оцінюються в 1 бал.
2.Виконання
завдання 11, 13-15 оцінюється в межах 2
балів:
- 2 бали –
завдання розв’язано повністю і правильно;
- 1 бал
– допущено помилку під час розв’язання завдання;
- 0 – балів
не приступив до виконання завдання або завдання розв’язано неправильно.
Шкала переводу набраних
балів в оцінку:
Кількість набраних балів
|
Оцінка
|
1
|
1
|
2 - 3
|
2
|
4 - 5
|
3
|
6 - 7
|
4
|
8 -9
|
5
|
10
|
6
|
11 - 12
|
7
|
13 - 14
|
8
|
15 - 16
|
9
|
17 - 18
|
10
|
19
|
11
|
20
|
12
|
Номер
варіанту 1
МАТЕМАТИКА
Бориницька ЗОШ І – ІІ ст.
Шарабура Марія
Час виконання – 40 хвилин
У
роботі є різні завдання. Одні здаватимуться тобі легкими,а інші – важкими.
Намагайся відповісти на усі запитання – як на прості, так і на складні. До
завдання пропонується кілька варіантів відповідей, позначених буквами. Обведи
кружечком ту букву, що відповідає правильній відповіді, як це зроблено у
прикладі.
Скільки сантиметрів становить
2дм 4см?
![]()
Б 24см
В 20см
У
деяких завданнях потрібно записати коротку відповідь, у спеціально відведеному
для цього місці, в інших – повне розв’язання або пояснення своєї відповіді.
Не забувайте перевіряти виконані завдання,
якщо вважатимете, що ти спочатку обрав неправильну відповідь, охайно закресли
її і познач правильну. Таке виправлення не впливатиме на твою оцінку.
Зичимо
тобі успіхів!
|
І. Завдання 1 –
10 з вибором однієї правильної відповіді.
1. Число
шістдесят сім записується так:
А 76; Б 67; В 60.
2. Скільки десятків у числі 95?
А 90; Б 9; В
5.

А >;
Б <; В =.
4.Який приклад обчислено правильно?
А 67 – 1 = 67;
Б 56 – 6 = 6;
В 60 + 8 = 68.
5.Що станеться з сумою
двох додатків, якщо перший доданок збільшити на 2?
А сума збільшиться на 2;
Б зменшиться на 2;
В не зміниться.
6.У якому рядку порядок
дій розташовано правильно?
А 78 1– ( 32 -2 2)
Б 78 2– (32 –1 2)
В 78 2– 32 -1 2
7.Яка з нерівностей є
правильною?
А 67 – 10
< 60
Б 67 – 10
> 60
В 67 -
10 = 60
8.З автопарку виїхало
25 машин. У ньому залишилося ще 30 машин. Скільки машин було в автопарку
спочатку?
А 75;
Б 50; В 55.
9.Прочитай задачу.
У
продавця було 38 кг лимонів. Одному покупцеві він продав 3кг лимонів, а другому
– 5 кг.
Скільки
кілограмів лимонів залишилося у продавця?
Який вираз відповідає
розв’язанню задачі?
А 38 – 3 + 5
Б 38 – ( 3+5)
В 38 + 3 – 5
10.Скільки сантиметрів
становить 9 дм 3 см?
А 39 см
Б 90 см
В 93
см
ІІ. Завдання 11 – 12 відкритої форми з короткою
відповіддю.
11.Обчисли приклади:
70 + 20 = 40 – 10
=
12.Знайди значення
виразу 20 + а, якщо а = 9.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІІ. Завдання 13 –
відкритої форми з розгорнутою відповіддю.
13. Прочитай і розв’яжи
задачу діями.
У
трьох банках 40 л соку. В першій банці 10 л соку, у другій – 20 л соку. Скільки
літрів соку у третій банці?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14. Склади задачу за
таблицею. Запиши тільки її умову.
Було
|
Вийшло
|
Залишилось
|
?
|
15 і 10
|
20
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15. Розглянь малюнок. Порахуй і запиши скільки на
ньому є чотирикутників.
![]() |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16. Знайди
периметр чотирикутника зі сторонами 4 см і 6 см.