неділя, 17 листопада 2013 р.

Підсумкова контрольна робота з математики за 2 клас


Тема. Нумерація чисел 21 -100.
Мета оцінювання: Встановити відповідність навчальних досягнень учнів 2 класу з математики по темі : « Нумерація чисел 21- 100» .
Програмові вимоги щодо рівня загальноосвітньої підготовки учнів
п/п
Розділ програми
Опис вимог
(конкретизовані навчальні цілі)
Когнітивний рівень
Номер відповідного завдання
1.
Нумерація чисел
Числа 1 – 100
- записує двоцифрові числа;
- розуміє поняття розряд ,
одиниці першого і другого розряду ;
-порівнює числа у межах 100 .
початковий
Завдання 1

Завдання 2


Завдання 3
2
Дії над числами
Додавання і віднімання чисел у межах 100.
-обчислює приклади на додавання і відмання чисел ,пов’язані з нумерацією (51-1,56+1,40-1,30+1,56-50,50+6);
-обчислює приклади на додавання і віднімання розрядних чисел (20+30),(70-40);
-розуміє взаємозв’язок між компонентами і результатом дії додавання (віднімання )
середній




достатній



високий
Завдання 4




Завдання 11



Завдання 5
3
Числові та буквенні
Вирази
- знає правила про
порядок виконання дій у виразах без дужок і з дужками;
- вміє знаходити значення буквенного виразу на одну дію за заданим значенням змінної
початковий



середній
Завдання 6



Завдання 12
4
Рівність.
Нерівність .
- порівнює числові вирази і результати порівняння записує у вигляді рівності або нерівності
середній
Завдання 7
5
Задачі
-  розв’язує задачі на знаходження невідомого зменшуваного, невідомого від’ємника ;
- розв’язує задачі на знаходження третього доданка;
- записує розв’язання задачі виразом;
- складає задачі за таблицями;
достатній



достатній


високий

високий

Завдання 8



Завдання 13


Завдання 9

Завдання 14
6
Величини та одиниці величини
- вміє перетворювати менші одиниці довжини в більші і навпаки;
достатній
Завдання 10
7
Геометричні фігури
- розпізнає геометричні фігури;
- знаходить периметр чотирикутника.
високий

достатній
Завдання 15

Завдання 16


     Структура тексту і формати текстових завдань контрольної роботи з математики.
1.     Робота проводиться в письмовій формі. Кожен учень отримує індивідуальний бланк із завданнями.
2.     Тестування триває 40 хв., з них – 5 хвилин – організація класу, інструктаж учнів; 35 хвилин – виконання тестових завдань.
3.     Робота містить такі формати тестових завдань:
-         завдання з вибором однієї правильної відповіді (завдання 1-10);
-         завдання відкритої форми з короткою відповіддю (завдання 11, 12);
-         завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю(завдання 13 - 16).
                                               Як оцінити роботу
1.За правильне виконання завдань 1-10 та завдання 12,16 оцінюються в 1 бал.
2.Виконання завдання 11, 13-15 оцінюється в межах 2 балів:
- 2 бали – завдання розв’язано повністю і правильно;
- 1 бал – допущено помилку під час розв’язання завдання;
- 0 – балів не приступив до виконання завдання або завдання розв’язано неправильно.



Шкала переводу набраних балів в оцінку:
   Кількість набраних балів
              Оцінка
                       1
                   1
                    2 - 3
                   2
                    4 - 5
                   3
                    6 - 7
                   4
                    8 -9
                   5
                     10
                   6
                  11 - 12
                   7
                  13 - 14
                   8
                  15 - 16
                   9
                 17 - 18
                  10
                    19
                  11
                    20
                  12







Номер варіанту 1
                                                           МАТЕМАТИКА
                                                 Бориницька ЗОШ І – ІІ ст.
                                                        Шарабура Марія
                                             Час виконання – 40 хвилин
У роботі є різні завдання. Одні здаватимуться тобі легкими,а інші – важкими. Намагайся відповісти на усі запитання – як на прості, так і на складні. До завдання пропонується кілька варіантів відповідей, позначених буквами. Обведи кружечком ту букву, що відповідає правильній відповіді, як це зроблено у прикладі.
              Скільки сантиметрів становить 2дм 4см?
Блок-схема: узел:    Б                                      А             42см
                                          Б         24см
                                      В             20см
У деяких завданнях потрібно записати коротку відповідь, у спеціально відведеному для цього місці, в інших – повне розв’язання або пояснення своєї відповіді.
  Не забувайте перевіряти виконані завдання, якщо вважатимете, що ти спочатку обрав неправильну відповідь, охайно закресли її і познач правильну. Таке виправлення не впливатиме на твою оцінку.
Зичимо тобі успіхів!

І. Завдання 1 – 10 з вибором однієї правильної відповіді.
1. Число шістдесят сім записується так:
А         76;                                  Б        67;                             В      60.
2. Скільки десятків у числі 95?
А      90;                                                     Б             9;                                     В          5.
3.Який знак потрібно поставити на місці пропуску у виразі:     75          57?
А     >;                                                        Б                      <;      В         =.
   4.Який приклад обчислено правильно?
А    67 – 1 = 67;                                     
Б     56 – 6 = 6;
В    60 + 8 = 68.
5.Що станеться з сумою двох додатків, якщо перший доданок збільшити на 2?
А      сума збільшиться на 2;
Б       зменшиться на 2;
В        не зміниться.
6.У якому рядку порядок дій розташовано правильно?
А        78 1– ( 32 -2 2)
Б        78 2– (32 –1 2)
В       78 2– 32 -1 2
7.Яка з нерівностей є правильною?
А    67 – 10   <       60
Б   67 – 10      >    60
В    67 -  10    =    60
8.З автопарку виїхало 25 машин. У ньому залишилося ще 30 машин. Скільки машин було в автопарку спочатку?
А     75;                                           Б       50;                                В        55.
9.Прочитай задачу.
У продавця було 38 кг лимонів. Одному покупцеві він продав 3кг лимонів, а другому – 5 кг.
Скільки кілограмів лимонів залишилося у продавця?
Який вираз відповідає розв’язанню задачі?
А     38 – 3 + 5
Б     38 – ( 3+5)
В     38 + 3 – 5
10.Скільки сантиметрів становить 9 дм 3 см?
А     39 см
Б     90 см
В      93 см
ІІ. Завдання  11 – 12 відкритої форми з короткою відповіддю.
11.Обчисли приклади:
70 + 20 =                                         40 – 10 =
12.Знайди значення виразу  20 + а,  якщо а = 9.



























































































ІІІ. Завдання 13 – відкритої форми з розгорнутою відповіддю.
13. Прочитай і розв’яжи задачу діями.
У трьох банках 40 л соку. В першій банці 10 л соку, у другій – 20 л соку. Скільки літрів соку у третій банці?




























































































14. Склади задачу за таблицею. Запиши тільки її умову.
Було
Вийшло
Залишилось
?
15 і 10
20





























































































15. Розглянь малюнок. Порахуй і запиши скільки на ньому є чотирикутників.

    






































16. Знайди периметр чотирикутника зі сторонами 4 см і 6 см.