Мета: ознайомити учнів з правовими
основами держави; учити дітей фантазувати, імпровізувати; розвивати творчі й
художні уміння.
Форма: ігрові практикуми.
Метод: колективна творча діяльність.
Хід виховного заходу
Учитель. Добігає кінця місячник правового
виховання. Багато цікавого, пізнавального ви дізналися впродовж цих днів.
Цікавим було ознайомлення з символікою нашого рідного села.
Підсумком такої
роботи стало знайомство із Конституцією України для школярів. Ви відзначили, що
наша держава, як і будь – яка інша держава, живе та розвивається за певними
законами. У нашому класі, як і в державі, існують певні правила. Пригадайте і
назвіть основні правила життя нашого класного колективу, яких ми всі
дотримуємося.
·
Я пропоную вам пофантазувати та уявити собі нашу школу як
казкове шкільне царство, до складу якого входять різні міста.
·
А що необхідне для подорожі казковим царством? (Карта)
Учитель відкриває шкільну дошку, на ній – аркуш ватману із зображенням
казкової держави.
·
Діти, у мене таке враження, що на карті чогось не
вистачає. Скажіть чого?( Міст).
·
Щоб нанести на карту міст нашого царства, ми запросили
жителів цих міст, але по дорозі вони втратили одне одного, тому, щоб зібратися
їм разом, ми виконаємо наступне завдання.
„ Об’єднання жителів міста” (
за допомогою розрізаних листівок).
·
Прочитайте назву вашого міста, по черзі перевертаючи
частини листівки.
·
Жителі міст зібралися всі разом і готові представити їх,
а ми нанесемо назви міст на карту.
Один
представник групи виходить і представляє своє місто.
·
Ми – жителі міста Математики, наше місто чудове. Його
населяють цифри, знаки, геометричні фігури, запитання, іменовані та
багатозначні числа. У нашому місті завжди порядок і дисципліна.
·
Ми – жителі найпрекраснішого міста в казковому царстві –
міста Музики. Тут живуть співаючі нотки, вельмишановний високоповажний нотний
стан. На вулицях завжди звучать пісні і ллється музика.
·
Наше місто Рідної Мови надзвичайно мальовниче, схоже на
квітучий сад. Населяють його чудові слова, прості та складні речення,
самостійні та службові частини мови. У нашому місті панує злагода та мир серед
усіх жителів.
·
Ми – представники живописного міста цього королівства –
Образотворчого Мистецтва. Серед нас є і чарівні пензлики, і яскраві фарби,
гумка, кольорові олівці і фломастери. І лише над нашим містом завжди сяє
різнокольорова та яскрава веселка.
·
У кожному місті, як і в будь-якій державі, є своя
символіка: ми ознайомилися із символікою України, знаємо, який герб у нашого
міста, а ось тепер я пропоную вам створити герби ваших міст і представити їх
нам.
„ Герб міста”
Міста
Математики, Рідної Мови, Музики, Образотворчого Мистецтва презентують свої
роботи.
·
Отже, давайте узагальнимо, що нами вже зроблено:
1.
створені, названі і нанесені на карту міста;
2.
створено символіку міст.
- Як ви вважаєте, що необхідне для нормального існування міст? ( Закони)
„ Складання законів міст”
Жителі
міст обговорюють і записують 3 головних закони, за якими житимуть його жителі.
·
Залишилося тепер лише вибрати людину, яка б координувала,
спрямовувала, здійснювала дії наших законів.
„ Вибір мера міста”
Жителі
кожного міста обговорюють кандидатури в мери міста, обирають мера і складають
невелику програму його виступу у шкільній державі.
Виступають
мери міст.
·
Я дякую всім жителям міст за активну участь у житті нашої
шкільної держави, вітаю із новою цікавою посадою.
·
Скажіть, що вам дала сьогоднішня гра, що ви дізналися про
себе або про своїх товаришів нового?
Пропоную кожному учасникові написати свої враження на аркуші й виразити їх
тільки одним словом.